Thursday, January 6, 2011

Menyepi Seketika

Sebenarnya saya xtahu nak tulis ape..Rase macam kosong jap. Ruparupanya dah masuk tahun baru, kejap je masa berlalu..Ish ape saya mengarut nie, xingat dunia ke hape..huhu.

Ok. Tahun baru, azam baru, semester baru dan bilik baru..Dengan itu, sy dengan rasminya dah menjadi penghuni asrama yang baru..Dan dengan itu masa itu pun berlalu dan tak lama lagi akan meninggalkan bumi UMT yang tercinta ini..Tak sabar rasanya nak tinggalkan UMT nie..heee

Saya menyepi seketika, bukan ape kemalasan melanda diri.. Banyak sangat ceritacerita yang ingin dkongsikan tapi mood nak menulis tue xde..Kalau dah malas semua benda tak jalan..I tahu peminatpeminat i dah cbuk dok tnya nape senyap..Ada peminat ke?? Mesti!! ramai kott..haha

Adoii, peminatpeminat saya yang dok tag saya utk join contest pun saya xtunaikan lagi..Xde masa la yunnkk tambah plak sem baru start nie makin bertambah cbuk la..Insyaallah, kalau rajin..Tapi tak berjanji yer..
(macam takk je..hehe)

p/s 
* Al-Fatihah buat ayah chik yang sudah kembali ke rahmatullah..Semoga rohnya dicucuri rahmat..aminn
* Semoga temanku cepat sembuh dari selsema..
* Entry ini ditulis 2 hari yang lepas, hari nie baru nak di publish kan..hoho

No comments: