Thursday, January 6, 2011

Bilik Baru

Yeay!! Hari ni saya terasa gatal tangan n tibatiba pulak terajinn..
Buat dua entry dalam sehari tuee..tp entry y tadi dah siap tulis cuma belum dipublishkan je..

Ok,  hari nie saje  mengediks nak tunjukkan bilik baru.
Saya suka bilik baru saya, housemate baru, dan rumate baru saya.. (Ada korang kisah?? xkisah sudah!)
Layan je la yer..
Tapi tempat i masih xkemas sepenuhnya lg, at that time la.. Skrang bersihh dah u...
Tersusun cantik dan rapi..Tengok tuan die la..ecece..Hee

..nie katil i.. 

 ..nie meja study i..

..nie loker baju i..

Loker pun nak tunjuk jugak?? Suka hati la.. 
Tak nak tgk sudahh.. Ada i kesah??
Saje je nak tunjuk baju i yang banyak tue, xmuat loker u..

Loker  berterabur lagi dengan barangbarang makeup i..
Main letak je dulu, lepas nie plak susun..
Cehh, barang makeup kononn..ade ke i makeup?? Lansungg takk..


p/s 
* sekarang nie saya merempit g kelas, no more kereta sudah..huhu
* pestime kot rumah i banjir teruk..Ummie telefon tadi seluruh isi rumah tak g sekolah..Huhh dahsyat..Depan rumah naik air, so kreta xleh lalu..Nak balikk, nak main air..heee
* hari nie i pun mandi hujan jugakk..demam xthu la pasnie..harapharap idokk la..

No comments: