Wednesday, January 12, 2011

JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish

Salamm..Kali nie nak join contest lagi..hehe.
Bukan ape, saya dapat jemputan dari pemilik blog y buat contest sendiri tau..
Terharu sangat kerana jemput saya untuk join..
Terima kasih kepada Cik Aish kerana sudi menjenguk dan memberi komen serta meninggalkan link contest kepada saya..^_^



Sape nak Join, KLIK banner dia ats yer..


SYARAT PENYERTAAN


1. Anda mestilah bloggers dan warganegara MALAYSIA.. MESTI!

2. Anda mestilah menjadi follower Belog Cik Aish..SUDAH!

3. Sila buat satu entry yg bertajuk " JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"..
KONPEM!

3. Dalam entri itu, anda perlulah letak gambar adik-adik u all  yang comel-comel tu. 
OK, saya dah TEPEK nie..hehe





4. Selain itu, perlulah letak link http://getmedean.blogspot.com/ dan juga gambar banner kat atas skali tu dalam entry anda.
SUDAH!

5. Jangan lupa tag 3 member anda dalam entri tersebut (pastikan kawan anda tau dia di tag hehe )

Ok, saya tag:
Atiey
Asmaa
Wanie

6. Dah siap, sila tinggalkan link entry anda di ruangan komen entri ini..supaya senang sy tengok gambar2 budak2 tecik yang comey macam mia sara tu..
THANKS, SIAP DAH!

7. Tarikh tutup CONTEST adalah jam 12 malam 5 Februari 2011 dan pemenang akan diumumkan pada 14 Februari 2011

No comments: