Sunday, January 16, 2011

Gambang Water Park

Eeei tak semangat nya nak tulis benda nie..
Amat cacar merba entry kali nie..
Penat, ngantuk, malas, skit kepala semua bercampur..
Hurmm... 

++++++++++

Trip yang tak dirancang sepenuhnya..Hanya spontan idea, trus go on.
Memang hebat la, duit pun melambung sekelip mata..
Tapi ape pun memang bestt..

Bangun pukul 5 pagi, siapkan sarapan..
Ingat nak bertolak 6.15 tapi trpaksa tunda, tunggu kawan bersiap sbb baru bangun.
So, bertolak pukul 7.30 smpai 12.30 tengah hari.. 
Mandi, mainmain smpai kul 5 ptg..Lepas tu, pergi makan kat tepi sungai Pahang.
Ad pulak cadangan nak g Megamall nk tengok wayang..
Walau berat hati, tapi terpaksa ikut jugakk.. Kita hanya menumpang, ikut je la.
Pastu kene marah teruk ngn ummie n my dear.
Bak kata teman saya.."saya gagal dalam berkawan, tak mampu utk berkatakata " hurmm
Iya, saya tahu dctu kelemahan saya..
Tak berani nak argue ape org kata n buat keputusan..
Tp xpela, pengajaran buat diri saya sendiri..
Lepas nie, xnak balik lewat lagi..
Cehh janji tinggal janji, bru nie dh berjanji tapi buat jugak..
Hampehh ko najihah..

Ummie saya mmg pantang n anti kalau saya masuk panggung.
Tapi kalau saya tak masuk xkan saya nak dok luaq sorangsorang..
Kemarahannya bertambah bile tahu saya balik tengah malam..
Yela, kul 1 pagi baru btolak balik dari kuantan dan smpai tganu kul 4.30 pagi..
Lewat tue, sape tak marah..tambahtambah ibu, mesti runsing akan anak kesayangannya..ecece
Ksian teman saya xdapat tdo lena pk kan saya..
Saya mintak maaf pada semua..
Teruk kan saya, buat semua org risau psal saya..hurmm..

Terkilan sangat sbb xdapat ambik gambar time main..
Yela, sape nk ambik gmbar kalau semua dok dalam air.
Lgpun semua fon dalam loker brkunci, xdan nk g ambik sbb cbuk bermain..
Nak ambik gmbr sbelum balik pn xleh sbb hujan dh mula trun..
Sikit je gmbar y ada, tu pun gmbar sebelum n selepas main..
Layan je la..Nie je yang ada.



..berhenti kat mcd..












No comments: