Wednesday, May 4, 2011

Suka Atau Tidak, Rela Atau Terpaksa

Bismillahirrahmanirrahim...
As salam..

Entry kali agak serius dan skema..Harap semua memahami..

First sekali, saya ingin menyatakan blog ini adalah hak milik saya sepenuhnya, tanpa shared dengan sapesape.. Sebarang copy paste, sebaran atau link hendaklah dberi tahu terlebih dahulu kepada pemilik..Ecece.. Mane yang berguna, sebarkan la, tanpa minta izin pun.. TAPII..., sebarang luahan perasaan, geram, marah, kecewa, hampa dan semua jenis mood yang emosional atau kata lainnya perasaan yang negatif yang terluah di dalam blog ini dilarang sama sekali sebarkan terutama sekali di Facebook melainkan dengan izin saya..Faham??? (sekali lagi berlagak..hihihi)

Sbb blog ini adalah hak milik peribadi saya, dan terpulang pada saya la nak tulis ape pun..Saya amat mengalu alukan sebarang komen dan cadangan dari anda semua..Sebarang komen yang negatif, bukanbukan dan sebagainya, saya berhak untuk mendelete..Anda faham maksud saya?? (saya konpius nie, ade ke orang nak baca, apetah lagi komen?? huhh) Saya tidak kisah anda ingin bersangka baik atau pun buruk pada saya sebab saya tahu itu adalah hak individu..right?? 

Ok, buat pengetahuan semua..sebarang catitan yang tertulis atas blog ini berdasarkan pengalaman penulis sendiri..Dan saya minta maaf andai ada yang terasa hati, terguris perasaan atau manemane perasaan negatif yang hadir dalam diri kalian ketika membaca manemane entry dalam blog ini.. Blog ini adalah sekadar catatan perjalanan saya sebagai seorang anak, kakak, pelajar, sahabat, teman, serta hamba Allah yang hina lagi banyak dosa..Saya rase blog ini tidaklah banyak ilmu yang hendak dikongsikan tetapi ia segala yang tertulis amat bermakna bagi saya..

Dan sekali lagi saya memohon maaf andai ada yang terguris selama mana entry ditulis dan akan ditulis dan selama mana saya akan berkarier dalam blogging serta selama mana saya hidup..Dan itulah saya sebenarnya..Terpulang pada anda untuk mengandaikan saya sebagaimana..Kerana orang yang rapat dengan saya sahaja dapat mengenali saya yang sebenar benarnya..Sekian..

"SUKA ATAU TIDAK RELA ATAU TERPAKSA"



p/s :  Mohon sangat sebarang cadangan, komen serta idea dari korang.
Saya adalah saya dan sama sekali tidak berubah..
Mohon maaf andai terkasar bahasa..
Yang baik datang nya dari Dia, yang buruk datang nya dari kelemahan saya sendiri..:)



No comments: