Friday, May 6, 2011

Blog Contest & Giveaway

Alhamdulillah..akhirnya dapat jugak blog baru..
hihi bukan susah sgt pun kalau nk buat blog yang ala kadar nie..
15 minit pun dh siap, tue pun kalau dah ada accaunt la sebelum nie..
Berjaya jugak saya buat blog nie, khas untuk contest n giveaway yang saya joinn..

OK, Check it Out..

Ok, bukan ape tak nak campur adukkan blog peribadi dengan contest.
Barulah tersusun ckit, nie tak penuh dengan contest je dalam blog nie..
Lepas nie boleh la saya tumpukan pada contest & giveaway sebelum praktikal nie..
Jom la semua blogger, best n syokk jugak la join contest d alam maya nie..
Tambahtambah bile dapat tahu sebagai pemenang..Excited!!

Moga lepas nie saya aktif joinn contest & giveaway..
Tengok lah, baru je buat blog semalam entry dah smpai 18..
Hebathebat..begitu excited sekali..
Saya nie jenis hangathangat tahi ayam..excited kejap je..
Tapetape saya cuba untuk join skurangkurang 1 contest shari..hihi

TAPII..jangan la pulak saya mengabaikan blog yang satu nie..
Harapharap idok la gitu nya..Nanti bersarang plak blog nie..
Tambahtambah bile praktikal dah start..
Lagi la tade masa nak hapdet..Balik dah la petang..
Terus tumbang atas katill..Mood pun dah hilang..
Tapi facebokk tetap maintai..kui2

Ok lah, sila la follow blog sy yang satu lagi tue yer..
tak nak follow pun tape, saya xkisahh..
Sbb tue blog contest je..hurmm


No comments: