Wednesday, May 4, 2011

Keterehh..I'mm Coming

Kuikuikui
Patut ke tajuk entry tue gitu???
Cam tak sesuwaii je..Xpe2..kalu korang nak baca, sila..
Tak nak baca sudahh..saya tak rugi sesen pun..
Belagak tak saya??? Agak laa kan..I'mm soryyy...

Esok, adalah last sem saya kat UMT utk semester 4 ini..
Malam nie malam last bersama rumate tersayang..Sarah Syuhada.
Terima kasih banyakbanyak yer sarah selama satu semester nie sebilik bersama..
Sayang rasanya untuk tinggal bilik nie wlaupun duduk hanya 5bulan.
Rindu rasanya untuk merempit lg ke kelas..
Next sem kita merempit lagi yer..hihi

Tak lupa pada sahabat saya yang lain, Hanim, Mardhiah dan Farah..
Jasa korang semua sangat dihargai..
Semester depan i tinggal brsama korang ehh..
Sementara tunggu rayuan asrama tue lulus..
And thanks sangatsangat smbut besday ari tue..
KOrang memang superb r..Next sem kta buat lagi makan besor..
Untuk besday orang strusnya plak yer..Sape agakagak??
Orang tue dah senyumsenyum dah tue..
Hihihi..^_^

Dikesempatan ini saya nak ucap selamat ber LI kepada semua sahabat2 ku..
Jaga diri baikbaik yer semua..
Tahniah kepada yang dapat fly ke Bandung n Lampong..
Dan jangan bersedih pada yang xdpat pegi ke Thailand..
Mugkin ada hikmah nya..Mane kta tahu kan??
Allah dah rancang yang terbaik untuk kta semua..
Perancangan Allah jauh lebih baik dari perancangan manusia..
Cuma kita perlu berusaha, Allah yang menentukannya..

Yang dapat pegi,alhamdulillah..Teruskan perjuangan..
Jaga diri baikbaik di tempat orang yer..:)



p/s : Aishh, nape saya macam dalam mood sedih nie, skema plak tue..



No comments: