Monday, March 9, 2015

Takut??? ANDA BERHAK GAGAL!!

Sesetengan, orang kita, orang MELAYU ini penakut, pengecut. Kenapa saya kata macam ni? Sebab, belum apa-apa mencuba sudah memberikan persepsi NEGATIF.
1) Sure ke boleh pergi jauh? Bankrap di tengah-tengah jalan macamana?
2) Tak takut ke kena tipu? Komisen tak masuk, bonus tak bayar?
3) Sahih ke ni? Aku tak nak kau tertipu. FOKUS 1 perkara sudahlah. Banyak-banyak nanti gagal.

Wahai sahabat. Mari saya jawab soalan anda.
1) Dah cuba? Macamana kamu tahu? Tuan boleh meramal ke? Kita di dunia ni, dari kecil hingga sekarang, kita pun tak jangka masih dipanjangkan umur sampai hari ini. Siapa kita nak meramal kompeni ni bankrap atau tidak pada masa depan. PELUANG yang ada BERMULA sekarang. Usahalah. Ni CUBA pun belum lagi, dah buat perasaan anda was-wasa. Tahniah, ANDA BERHAK GAGAL.
2) Yang ni, RM 49 kami tak rugi apa. Kira halalkan kalau kompeni menipu sekalipun. Itu antara orang management dengan Allah. Yang saya tahu, kalau diizinkanNya, dengan RM 49 ni Allah berikan rezeki yang tak berbelah bagi kepada ke semua ahli yang bersama Best Mobile.
3) Kompeni takkan bodoh-bodoh nak masuk pasaran begitu je. Kalau menipu, sekarang dah masuk lokap dah mana-mana yang terlibat. Apa? FOKUS 1 perkara pada perkara yang SIA-SIA ke tuan? Syed Bukhari tu, macam-macam bidang dia buat. Daripada syarikat bas, sampailah ke bidang hartanah, dia makin GAGAL atau makin BERJAYA? Semuanya bergantung kepada diri kita bagaimana nak buat KEJAYAAN. Ianya kena ada KEYAKINAN, KEPERCAYAAN dan USAHA. Dengan izinNya, insyaAllah kita boleh BERJAYA.
Sampai bilalah MELAYU nak maju. MINDSET pada tahap yang sungguh rendah. Metaliti yang tidak sihat, ianya ialah ANDA (Orang yang tanya 3 soalan di atas)
Sekian, wassalam.

CEPAT JOIN!! WHATSAPP SY SEKARANG

 KE 013 2004173

SAYA AKAN GUIDE ANDA AND JD KAN ANDA LEADER TER BESTTTT!!!!

No comments: