Tuesday, March 10, 2015

Bantu Orang Dengan BestMobile!


Biarlah gambar berbicara. 

Sejujurnya, saya menyertai BestMobile bukan kerana linenya, bukan kerana internetnya murah or mahal, bukan kerana ratenya. Bukan. 

Saya nampak simcard ini boleh bantu orang. Boleh buat pendapatan tambahan. Boleh bagi pencen. Boleh bagi segala-galanya yang kita tak dapat lagi, janji berusaha dan yakin akan konsep rezeki. Semua milik Allah dan kita perlu berusaha untuk mendapatkannya.

Jadi, bila saya nampak peluang ini, jadi antara yang terawal pula tu, saya tidak lagi menoleh ke belakang. Saya tidak nampak MASALAH kerana saya telah "diBUTAkan" dengan peluang yang saya dapat bila guna BestMobile. Peluang ubah kehidupan. Peluang bantu orang ramai.

Mana-mana line pun bermasalah. Tapi jarang-jarang sekali line yang boleh bagi komisen setiap kali kita guna ini, orang nak pandang sebagai satu peluang untuk menjadi usahawan telekomuniskasi. Peluang dengan BestMobile tak ramai yang nampak, atau belum JODOH mereka bersama-sama guna simcard BestMobile ini.

Lihat selepas 3 bulan nanti, kita berada di mana?



WHATSAPP KE 013 2004173


No comments: