Saturday, March 7, 2015

BestMobile PesaingTerhebat!

Saya HAIRAN mengapa, leader-leader (income yang dah 5 - 6 angka sebulan) telco lain TAKUT untuk menerima kemasukkan telco baru? Ada yang mengatakan saya PM orang telco XYZ suruh join BestMobile. Gelak sajalah. Nak bagitahu kenyataan. Harap terbuka mata sikit. Tak sikit, luas.

Apa yang saya lakukan, cumalah cerita kelebihan BestMobile di wall ini, di group, di fanpage sepertimana peserta program lain lakukan. Jadi, adakah saya yang cari mereka? Mereka cari saya, adalah. Di ulang, MEREKA CARI BESTMOBILE. Inilah orang yang nampak PELUANG. Nak tambah pendapatan untuk keluarga, diri sendirilah yang fikirkan alternatif macamana.

Jangan dikendong keciciran, dikejar tak dapat sudah. Pengguna bijak, buat apa pun, jadi punya. Motivasi dan keyakinan amat tinggi diperlukan. Bukan calang-calang orang yang ada kekuatan itu. Nak atau Tak Nak sahaja. Ada yang berjaya buat macam-macam, tak tinggal satu pun. Kenapa? Sebab dua-dua inilah punca pendapatan untuk keluarga. Tak mampu buat semua, jangan tinggalkan semua.

Be profesional. Tak perlu takut. Ceritalah kelebihan produk masing-masing. Jangan sampai orang meluat tengok anda nak jadi HERO. Income dah SEDAP, lainlah bercerita. Cuba berada di tempat rakyat marhain. Apa rasa mereka? Mereka ada banyak pilihan peluang nak memilih. Anda cuma boleh bercakap dengan diri anda sendiri sahaja, dengan mereka income sama tahap dengan anda.
Bantulah diri sendiri, dan ucapkanlah terima kasih kepadaNya kerana memilih anda untuk menilai peluang ini. Nak ON. TakNak, OFF. 
smile emoticon

#copypastedarigroup

Nak join??? JOM!!!
JOM MAJUKAN DIRI ANDA!


PM/WHATSAPP KE 013 2004173



No comments: