Saturday, June 28, 2014

Advanced Joint Health Untuk Ramadhan

Advanced Joint Health Tablet ini memberi manfaat kepada sendi melalui 3 cara:-

Alhamdulillah, dah masuk bulan Ramadhan pun kita.. Lepas nie, dah start nak teraweh..orang muda2 ok la kan boleh bergerak aktif. Boleh berdiri lama untuk sembahyang terawehh.. Macam mane dengan mak2 n ayah2 kita yang sudah tua tu? Kesian kan diorang? tak mampu untuk berdiri lama. Sakit n lenguh2 sendi katanya... 

Sayangkan mak ayah??? Patut bagi diorang cuba Advanced Joint Health nie. Nak lagi bagus, kne tambah ostematrik shaklee.. Sangat bagus untuk tulang serta sendi, disampung pertambahan kalsium dr suppliment yang sangat superb nie..
  • Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Ok, banyak kami terima feedback yang sangat positif dluar sana.. sangat memberansangkan. sampai join ahli... jom mane y nk join ahli sekali, sy tlg daftarkan.. Untuk kesan yang lagi baik, tambah Ostematrik n Omega guard. Telah terbukti keberkesanannya.. Bila lagi nak tengok mak ayah sihat seperti sedia kala mcam org laen kan...?

Ramai warga tua yang sukakan advanced joint health tablet. Kalau anda tak percaya, berikan kepada org tua anda....pasti anda suka dgn hasilnya. Seawal 5 hari dengarlah feedback positif mereka.

Hubungi saya utk memberi keselesaan pergerakan org tua anda
Pm/whatsapp Jie 013 2004173

No comments: