Monday, October 15, 2012

Happy Graduation Day to My Hero !!!

Assalamualikum wrh..

Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada hero saya kerana selamat berkonvo pada hari nie, 15 Oktober 2012.
Dalam tak mahu pegi akhirnya akur juga terpaksa buat keputusan last minutes terbang ke Skudai terima ijazah buat pertama kalinya dalam hidup.
Terima kasih kerana memenuhi permintaan saya ini dan juga semestinya yang terbaik 4 ur mom.
Semoga dengan penganugerahan ini sedikit sebanyak memberi motivasi dan penguat semangat buat ur adikadik khasnya..

Tahniah! Tahniah! Tahniah!
I'm proud with u !!
All da best in ur future !



p/s : Kalau boley i pon nak ikut jugak p sana!!! Awww gediks! :)
Ikhlas from : ur miss world

::.Saya memerlukan sponsor/tajaan photographer untuk my graduation day on November. Sapesape yang sudi boleh la pm saya yer..::
Gediks kan i..Aww:)

No comments: