Friday, August 6, 2010

Rindu

Assalamualaikum wrh...

Sudah lama rasanya ku meninggalkan blog kesayangan ini.. huh dah berhabuk pun..Rindunya nk tulis entry baru..Rasanya dah banyak sangat cerita2 yang ingin saya kongsi selama x berblogging ini, tapi kesuntukan masa membuatkan saya meninggalkan blog ini buat sementara.. Ini pun curi2 masa untuk menulis sbb kerja terlalu banyak dengan report, rancangan perniagaan (RP), berjumpa dengan mentor, dan semua.. Abang senior cakap, Orang yang cekap xrasa cbuk, tp orang xcekap sentiasa rasa cbuk..ok, fine, saya cuba untuk tak cbuk, ok?

Saya rindu nak balik la awak...Boleh tak hantar saya balik sekarang jugak?? saya tak suka la dok sini..Tension.huh. Sabar2. Saya rindu sangat kat rumah, umie, abah n adik2 n keluarga semua.. Ummie, Insyaallah i balik minggu depan, jgan runsing ya.. Xde apa2 nya, ummie runsing membuatkan hati i nie xtenang la..Nnt u akan jumpa la anak u yang degil ini..saya tahu ummie pun rindu saya jugak kan..hikhik. (xngaku plak die). Xpe, i paham umie kan pemalu..Sama la kita..hehehe

Insyaallah saya akan balik minggu depan, tumpang kawan..Nak balik jugak, xkira..hehehe..teruknya, degil sungguh.. Bukan apa, saya nak release tension, serabut sangat dok sini.. Lambatnya nak habis degree, 2 tahun lg..Yaallah, percepatkan la, saya nak lari dah..huhuhu..Saya rindu kawan2 sekolah n matrik saya..mne diorang?? huhu.. 

Saya nak balik sebab nak sambut Ramadhan dengan family saya la..wink*wink*. seronoknya..
Selamat datang bulan Ramadhan Al-Mubarak..Semoga kita memperoleh keberkatan di bulan yang penuh nikmat n pahala yang berlipat kali ganda ini..Insyaallah


No comments: