Friday, August 6, 2010

Kat Library

12.10 p.m

Salamullah...

Sekarang saya kat library, untuk menyiapkan beberapa asignment dan juga lab report..Yang xtahan tu bleh plak berblogging..hehehe, teruk kan najihah...Sebenarnya, saya nie xde la suka sangat nak g library, bukan ap kalau saya pegi libarary sah2 kerja saya tertunggak..saya nie xmacam orang laen, orang laen g library semua kerja beres..Tapi saya??? paham2 je la..

Kalau saya g library, saya akan perhatikan orang, tengok orang tu, tengok orang nie, sah2 la kerja saya tak siap. teruk betol. So, saya jarang ke sana bukan sebab saya malas ok??? hehehe. Kalau nak ikutkan pegi libraray nie best, sejuk je.. Aman dan damai, hilang segala masalah..huh, ayat xbleh blah lansung..

Datang sini sebab ad group discussion pasal subjek keusahawanan, nak discucc macam mne nak buat RP. Tahu tak, RP tu ape?? Sila refer entry yang lepas apa itu RP ok. Kerja keusahawanan nie rumit la, banyak betol kerja nak kena setel..Nak present lagi, huh patut la senior2 lepas begitu bz dan banyak desas desus mengatakan keushawanan nie mmg betol2 sibuk sangat2.. ha, ambik kau ayat pun berterabur.

Ok la, setakat ini dulu entry buat kali ini.. Nanti mengamuk plak yang laen, orang dok discuss kita dok berblogging..

Ok, salam...

p/s : Sebenarnya tulis entry nie sementara tunggu sorang lagi gr0up member..So, die dah sampai, saya undur diri dulu..Semoga berjaya kalian semua menyiapkan semua report dan asignmnet...(^_^)

No comments: