Tuesday, October 29, 2013

Testimoni Untuk Stokis Saya

Alhamdulillah, terima kasih yang tidak terhingga pada kmawar kerana sudi memberi peluang dan ruang kepada saya untuk menjadi agen d Kota Bharu. Sejujurnya untuk menjadi agen kek leleh ini adalah sesuatu yang tidak dirancang…Nampak ada kawan post kt fb pasal kek ini, terus jatuh cinta…Walhal xmencuba lansung bagaimana rasanya…Terus pm kat mawar mintak nk jadi agen, then k.mawar setuju…Mula2 saya booked hanya 35 bekas shj.


Mula2 rase kek nie, wallaa…sodap!!!! Adik2 saya semua suka…5min habis sebekas, licin berebut..pastu bukak lagi sebekas…1st batch nie pokai la jgk, sbb byk yang rase dari menjual…hihi. Tapi xpelah, skurang nya dapat rasa dan bgthu customer mcm mne rasenya.. Lepas post kat fb, byk pulak pertanyaan dan oder masuk…Alhamdulillah, nie mungkin rezeki yang tak disangka dan xdirancang lansung…

Saya mula ambik stok pada 16hb Sept, dan sehingga sekarang kira hampir sebulan lebih menjadi agen Kelantan.. Peningkatan demi peningkatan yang berlaku pada diri saya.. Oder dari 35 bekas jadi 40 then 50 dan akhirnya 100 bekas oder dr k.mawar.. Sehingga kini, dah 222 bekas sudah terjual selama sebulan..Alhamdulillah . Selama sebulan berniaga, saya dapat beli freezer untuk menampung lambakan kek yang akan membanjiri freezer nie…hehe. Sekarang tengah berusah untuk menyiapkan sticker dan bunting dalam usaha meluaskan lagi pasaran kek ini di Kelantan..Insyaallah. 




Tidak lupa, Page kt FB sangat membantu dalam usaha mempromosikan kek ini…Pada kawan2 yang belum ada page lagi, silakan buat yer. Insyaallah, senang untuk customer oder dan tahu update dari kita samada stok ada ke x.. Untuk meningkatkan lagi LIKE, tolong LIKE page saya ye… “Kek Keju Meleleh Kelantan” hihihi promote2.
Untuk kmawar, agen2 semua…moga terus success dalam ape jua bidang yang dceburi.. Saya doakan semua boleh bukak kedai kek lepas nie..hehe. Yang penting, sabar dalam ape jua rintangan.. Dugaan orang berniaga macam2.. K.mawar pon dh xsnggup nk hadapi ngn kerenah saya..Ckit2 tambah oder, tukar oder..hehe. Ingat, rezeki Allah itu luas, cari dan gali insyaallah jumpa..All da best n Gud Luck!!

No comments: