Tuesday, December 18, 2012

Sponsor Diperlukan !

Assalamualikum semua !!

Hyepp !!!
Teruja saya tengok segmen dan GA yang rancak berlangsung
Alhamdulillah, sedaya upaya untuk men join kan diri
Anda pula bagaimana??

Okeh, agak teringin dan sangat teringin nak buat segment juga.
untuk tambahkan follower yang sedia ada.
buat pengetahuan semua, saya masih baru d cnie.
so, memerlukan tunjuk ajar n nasihat.
serta meramaikan follower utk rapatkan ukhwah kita di alam maya.

Sapesape yang teringin n ada hati untuk men sponsorkan sesuatu, jangan segan silu bagthu yer.
saya amat memerlukan n menerima dengan hati yang terbuka
boley ler kita bgabung tenaga up kan follower..
opss tak lupa juga saya memerlukan sukarelawan untuk buat banner
saya xpndai buat2 keje seni nie
kalau ada, sila la tampilkan diri
tak usah malu dan segan
meh kita bertemu mata, bersua  muka, beramah mesra..hihi

Almaklum la, saya nie kekurangan budget
keje pon belom, ape la sangat yang boley saya sumbangkan.
sumbang idea yang kosong ada la..

ok la, kalau ada, kita kumpul sponsor n buatkan GA yang gempak ckit.hihi
kalau xde juga, terpaksa la niat ini berkbubur begitu sahaja
tunggu i kje dulu la baru bley sponsor
tambah pulak saya bukan anak orang kaya..

Okeh, my dear...
Kalau jadi, saya umumkan..
Kalau senyap, takde lah tue yer..hikhik
Tungguuu... n terus Tungguu...

Bye2... Love u all :)

KLIK

6 comments:

Nur Amirah said...

hai hai :D saya nak jadi sponser boleh ? :3 hihihi

annurislam said...

Opkosss boley... Jomm !!! hihi

Unknown said...

http://wanfarahnaimah.blogspot.com/2012/12/doodle-kepada-pemenang-bagi-end-of-year.html
dah amik belum hadiah awk ? ^^ dh ambil komen ye kat post tu

annurislam said...

Thanks dear coz ingatkan !
Saya dah ambik !
Cantik !

Nur Amirah said...

saya dah pm sis dkt fb :D

annurislam said...

Dear, sis belom dapat pm awak.. pm sekali lg yer.