Saturday, October 30, 2010

My Home

S.A.L.A.M

Sebenarnya tak tahu nak tulis ape nie..
Tapi saje tangan gatal nak menulis..
Xpela, entry kali nie nak merapu ckit je..

Alhamdulillah, dah sampai rumah pun..
Rase lega sangat bile berada kat rumah..
Tengak muka orang2 tersayang terus terbang segala masalah..
Itulah dinamakan kehebatan dan kenikmatan yang Allah berikan..
Terima kasih Yaallah atas nikmat yang tidak terhingga ini..
Mogamoga kenikmatan ini terus kekal dan dipelihara untuk selamanya..
Insyaallah...

Semua orang tanya saya cuti berapa lama..
I mean my mum, my dad, grandmom, grandfather n my auntie..
So, soalan tu saya xthu nak jwb mcam mane..
Bukan ape, saya bukannya sebenarbenar cuti, tapi cuti untuk study.
Maksud nya minggu study week, sebelum final bermula.
So, bukan masa untuk balik, tapi masa untuk belajar..
Tapi xpela, balik untuk berjumpa my parents sebelum final exam..
Means kire mitak restu la...haha
(alasan sematamata)

Yaallah, saya rase teruk sangat pncapaian akademik saya sem nie.
Rase takut sangat nak exam kali nie..
Carry marks ciput je, mcm mne nak survive final nie..
Takut tak dapat result yang diimpikan..
Dapatkah ku mengharungi ujian kali nie??
Sama2 la kita wait n see..
hakhakhak

Astaghfirullah, td dh janji xnak melalut..
Ok la, stop cnie dulu..

Doakan kejayaan bersama..
Wish u All Da Best 4 Final!!


No comments: