Saturday, December 18, 2010

Contest Si Manjaku Comel..

Assalamualikum wrh..Hehe hari nie saya terpanggil untuk menyertai contest Si Manjaku Comel. Dapat tahu contest nie dari blog kak aniem. Saya nie suka sangat joinjoin contest nie, pantang tengok peluang yang ada dan syarat yang cukup, terus nak join..Menang atau kalah tu laen kira, asal dapat masuk pun kira puas hati..hehe.

Contest ini dianjurkan oleh Puan Julee a.k.a Mama Ar-Rayyan


syarat-syarat sangat mudah...
1- jadi follower blog Masyimalo Heart nie.. SUDAH!

2- anda mempunyai blog sendiri... MESTI!

3- buat satu entry berkenaan contest si manjaku comel ni dan sertakan gamba Si comel anda yang paling comelll skalik...DAH TAMPAL!

4- tampalkan banner kat atas tue kat side bar dan entry korang... SUDAH!

5- last sekali tinggalkan link entry korang kat comment entry ni...SIAP!

6. Yang buleh join baby dari baru lahir hingga 6 tahun....

7. tag rakan2 anda 5 org...

Ummu Damia

8. Juri adalah hubbyku dan ibuku okeh...

Nie gambar yang saya pertaruhkan..Bukan anak saya yer, nie sepupu saya...Saya student n blum kahwin pun lagi..^_^


Nama : Nur Damia Jazilah Bt Mohd Rofi
Tarikh Lahir : 14 Jun 2008
Umur : 2 tahun 6 bulan


p/s : Kalau tak cukup syarat bgtahu yer..^_^


No comments: