Wednesday, December 8, 2010

Boring~~

Uwaaaa boringnya dok rumah nie..Asyik makan n tido je..Takde orang nak ajak saya keluar ke..Ada, tapi saya la plak malas.. Nak kuar ngan bestfrend, tak cukupt korum lagi, sorang lagi tak balik..Nanti cukup semua baru boleh keluar..Teman saya tak nak ajak saya keluar ke?? Joommm... Tapi kemana?? KB Mall?? Boring la..Takde tempat laen ke selain KB Mall?? Any suggestion pleazzz....

Tak tahu nak merapu ape sebenarnya..Ok la, saya crita sikit pasal saya pindah rumah..Alhamdulillah, barubaru nie sebelum exam saya dah pindah rumah, barangbarang semua angkut sebelum exam tamat..Huhh agak penat di ctu, boleh dikatan satu cabaran exam la jugakk..Exam tak habis lagi, dah cbukcbuk kemas barang and pindah..Bukan ape, ingat nak tunggu exam habis tapi makcik tuan rumah nak masuk rumah die awal Disember..So, terpaksa la kami semua berpindah..Dan secara rasminya, kami semua akan tinggal di asrama semester depan..

Barangbarang saya..

Buat pengetahuan semua, esok saya off ke KL..wink*wink*wink*. hehe. Saya ke sana dengan paksdara, mujur jugak ada orang ajak g KL, tak la rasa boring sangat kat rumah..Off ke sana maybe selama 4 hari, tapi tak tahu la lagi macam mane..Sebenarnya pegi KL untuk menghadiri pertunangan anak sedara makcik..(paham tak?? ok, skali lagi buatbuat paham) Sambilsambil tue melancong la sekali, alangalang dah turun KL tue..Planning ingat nak Genting, tapi tak tahu la macam mane..Pakcik cakap, kalau tak hujan boleh la die naik, tapi kalau hujan cancel nak g Genting  sbb die takut nak naik..Yerla, tempat tue tinggi kot, berkabus pulak tue mmg la takutt nak naikk..

Sebenarnya, pakcik bawak saya  untuk menebus kembali yang saya kene tinggal kat family hari tue..Diorang semua dah pegi cuticuti Malaysia kat Melaka n KL.. Saya je la belum pegi lagi, so die bawak la saya..Tapi maybe jugak die bawak saya sebab nak suh jaga anak die yang buas ituee....hikhik..Tapi takpelah, saya tak kisah, asalkan saya dapat g jalanjalan hilangkan boring, tension, stress dan semua yang sama waktu dengan nya...Ambik kembali ketenangan, kerileksan, kebahagaiann n kemanisan bercuti..Lepas nie saya takde cuti dahh..cehh, nak g jalanjalan ada duit takkk?? Uwaaa duit takde nie, macam mane nak shopingg?? Tak best la g jalanjalan tapi tak shoping, tgok saje ape kess?? Mane syookkk...


..Selamat cuticuti Malaysia buat semua..




No comments: