Friday, October 29, 2010

~ Rindunya... ~

Assalamualaikum wrh...

Fuhh fuhh fuhh... (sambil meniup niup blog yang sudah lama dtinggalkan).
Dah berhabuk pun blog ku nie..


Xde la, tipu sematamata.. 
Banyak sangat benda nak dceritakan sepanjang mninggalkan blog ini..
 tapi xthu nak start dr mane..terlalu banyak suka duka telah dilalui..
CEhh, ayat xleh blah lansung..hahaha

Sebenarnya saya masih belum bersedia untuk mengupdate blog hari nie..
Ntah, xtahu la nape..semcam jiwa kacau je sejak 2 menjak nie..
Banyak sangat masalah yang menimpa nimpa, serabut ad jgak..
Masalah menda nya najihah, macam2...huhu

Yaallah, rindunya pada blog nie, pada ummie, abah, adik2 n my h0me..
Insyaallah esok saya akan berangkat pulang balik rumah sekejap untuk bertemu orang2 tersayang.
Balik sekejap shj, klu dok lama2 kat rumah kompem xstudy..
Hari ini saya sangat jelos n sangat emo ok.
ada aku kesah??? haha

Tadi tak tahu la nape, lepas cakap2 telefon ngan ummie, tiba2 air mata berguguran..huhu
Emo sebab dtinggalkan kot..
Diorang semua pergi bercuti n makan angin ke Melaka n KL..
Jeloss kot...banyak kali dah kne tinggal..tahun lepas dah xpegi Langkawi..
Mulamula ok je, xrase ap2 pun, ntah nape ari nie semacam je...
ape kesss???
Emm sabar je la, begini la nasib seorang pelajar, kne sedia berkorban..

Semalam plak jelos ngan teman saya, dh berangkat pulang ke rumah punn..
Lagi  haru biru perasaan, btambahtmbah perasaan nak balik...
Pagi tadi dah smpai rumah pun..dan saya???
masih di sini...menunggu kan hari esok akan tiba..huhu

Dan lagi la rase berat hati n sedih bile tgak saen2 balik malam nie..
Diorang semua yang jauhjauh bertolak balik malam niee...
Berat hati rase nak lepaskan merekamereka semua..
Uwaaa, sabar la hati, nape jadi mcam nie skali...
Sabar najihah, tarbiah diri sikit...

Buat pengetahuan semua, saya nie jenis kurang sabar..teruk kan..
tak menyempat nyempat..ish22
ape la nak jadi, sabar itu separuh dari imann...
Nak balik tenang kan fikiran sebelum final exam nie..
Insyaallah, everything will be ok after this..
Serabut dengan masalah yang diciptakan manusia..
Biase la, adat hidup..semua ada masalah..

Yaallah, berikan la aku kekuatan dan kesabaran dalam menjalani hidup sebagai hamba Mu.
Permudahkan la segala urusan ku di dunia mahupun di akhirat sana..
Aminn..



No comments: